image1 image2 image3 image4
image5 image6 image7 image8
image9 image10 image11 image12

ATH logo

Pierwsze spotkanie koła naukowego CONTENT 3.0

PIERWSZE SPOTKANIE KOŁA NAUKOWEGO CONTENT 3.0

28 lutego br. odbyło się pierwsze szkolenie nowego Koła Naukowego Content 3.0. Na widowni gościliśmy nie tylko zainteresowanych tematyką marketingu studentów i absolwentów, ale również pracowników naukowych oraz przedstawicieli międzynarodowych agencji reklamowych. Głównym motywem przewodnim wykładów było zarządzanie wizerunkiem i promocją uczelni w obliczu social media. Wystąpienia trzech prelegentów (Paulina Żmijowska, Paweł Dzierza oraz prof. Szymon Wąsowicz z wyróżnionego przez MNiSW bloga http://byc-matematykiem.pl) zwieńczyła ciekawa i inspirująca w nowe pomysły oraz działania, dyskusja.

Koło Naukowe Content 3.0 powstało w odpowiedzi na zapotrzebowanie współczesnego rynku, w którym coraz sprawniej poruszają się studenci oraz absolwenci. Dlaczego Content 3.0? Bo treść przekazu, jest zawartość jest najważniejsza i najlepszy marketing to taki, dzięki któremu ktoś od nas otrzymuje coś wartościowego i chce się nam odwdzięczyć, realizując nasze cele marketingowe. Współpracujemy z ACI oraz z Działem Promocji ATH. Wiedza       z zakresu marketingu internetowego, poruszania się w social media, content marketingu, PR, działań w obszarze e-commerce, SEO, identyfikacji wizerunkowej, influence marketingu oraz przetwarzania informacji stanowi dziś jedną z podstaw tworzenia współczesnego modelu biznesowego, rozwoju własnej marki czy start-up’u. Jednym z ważniejszych założeń Koła są szkolenia z ekspertami z różnych branż współczesnego marketingu, po których każdy              z uczestników otrzyma certyfikat. Ponadto planujemy konferencje naukowe, wyjazdy warsztatowe oraz działania związane z promocją uczelni (rozwój kanałów społecznościowych, udział studentów w tworzeniu strategii marketingowej uczelni). Partnerami naszych działań są znane marki, które zaoferowały praktyki oraz staże dla studentów. Na aktywnych członków Koła czekają m.in. autorskie publikacje w znanych w sieci magazynach biznesowych. Content 3.0 to jedyne Koło na uczelni, które łączy wiedzę z zakresu dwóch wydziałów, z którymi ściśle współpracuje: Humanistyczno-Społecznego oraz Zarządzania i Transportu. Opiekunami naukowymi Koła są dr Aneta Bąk oraz dr Maciej Bujakowski.

Nasz zespół wciąż się powiększa, dlatego czekamy na nowych członków ze świeżym spojrzeniem na rzeczywistość marketingową, którzy chcą przyczynić się do rozwoju marketingu internetowego w lokalnej społeczności. Działamy w zamkniętej grupie na FB (https://www.facebook.com/groups/865511416886209/?fref=ts), w której dyskutujemy oraz dzielimy się aktualna wiedzą z członkami oraz sympatykami Koła.

Poczytajcie o nas w najnowszym Marginesie i wpadajcie na stronę http://content30.ath.bielsko.pl, aby być na bieżąco.

Paulina Żmijowska

Pomysłodawczyni i Przewodnicząca